Hemma, inpackning

Hej på er ! Matchen gick inte så värst bra, 5-1 till motståndarna. Men spelet var ganska bra, men vi missade markeringen och det blev stora hål i mitten, då motståndarna fick sina chanser. Skotten var inte lätta att ta ( är målvakt ) och det är min tredje match att stå i mål på elvamanna- och min första match att stå hela matchen istället för bara en halvlek. Men det är bara att kämpa nästa match!

När jag kom hem duschade jag, jag gjorde dessutom en inpackning i håret! Nu är det mjukt och lent haha :) Nu sitter jag o käkar lite chips o mjölk (JA, det är GOTT att dricka mjölk till chips) Så vi hörs väl imorgon / eller om ett tag, jag vet inte än, hejdå så länge!
Yeah, it's me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0