guten morgen!

God morgon (trots att jag steg upp för en timme sen) eller god eftermiddag/dag? Aja, dagens frukost blev geléhjärtan, smaskigt va? Jag ska på tjejparty hos min gode vän Diana, ska bli asgrymt! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig!
Lila, sladdriga, SKÖNA pyjamasbyxor VS. Vit skolavslutningskjol med tights?

Och det är ju ingen typ vanlig "fest" utan mer lite tjejkväll. Ska panta flaskor idag också! Ska i alla fall inte köpa nåt godis för pengarna, det känns ju liiiite onödigt. Nej, det ska jag spara till kläder, eller nåt annat. Tror jag ska åka upp med mina kära vänner nån gång i sommar och shoppa lite kanske, jag har 350 kr just nu i min lilla plånbok. (eller påse)
Men nehej, nu ska jag ringa ett samtal. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VADDÅ GODE VÄN ?! :@

2010-05-22 @ 12:34:39
URL: http://dulcediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0