Fredag kväll,

Hej på er mina goa läsare!
Tracey säger hej och godkväll...
Jag vettefan varför jag bloggar så risigt, men det är helt enkelt att jag har för mycket att göra, lite knasigt faktiskt. Jag brukar inte ha så mycket att göra men, fotbollsmatcher, träningar, skolan, göra lite andra saker, det tar upp för mycket tid! Och jag undrar hur det blir när jag börjar i sjuan, antagligen värre.
I alla fall, har ni haft en bra fredag? Min fredag började lite kaotiskt, haha, mer vill jag nog inte säga (a) Haft matteprov o lite sånt. Och nu är det bara 9 skoldagar kvar. Känns.... konstigt. Kommer lämna den skolan jag gått i 7 år, absolut.. sista gången jag går där. Kommer aldrig tillbaka dit. Aldrig. Fan, nu börjar man ju lipa, haha.
Jag har bunkrat upp med mjölk och chips, ångrar lite nu att jag tog chips istället för choklad haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0