Back from school!

Idag är det måndag, och måndag är lika med skolan. Det har kliat som fan idag, dom sista lektionerna. Tror de är mina byxor, för jag bytte byxor och de sluta klia.... i alla fall.
Vi ska redovisa i historia, jag fick Svenska Akademin att redovisa om. Kunde man inte fått Bellman istället? Haha, det stod mellan Bellman och SA, men en annan kille fick Bellman, haha.
Alltså jag vill ut och springa, jag vill inte sitta och dega här framför datan, men var ska jag springa? Har absolut ingen stans att springa här ute i skogen! Får springa imorgon en liten runda hos pappa (där finns det motionsspår) innan jag ska iväg och kolla på AIK vs. Öster i Svenska Cupen! Det ska bli najs, då slipper man fotbollsträningen, haha. Eller........ jag vettefan.
Här kommer en bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0